بررسی آماری رئال مادرید با 4-4-2 و 4-3-3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی آماری رئال مادرید با 4-4-2 و 4-3-3
نوشته شده در سه شنبه 19 اسفند 1393
بازدید : 1358
نویسنده : kahkeshani

خبرگزاری زئال مادرید:برای آنچلوتی جای تردید وجود ندارد . 4-3-3 و بی بی سی هویت تیم به شمار می روند و استفاده از آن غیر قابل مذاکره است . 

آمار می گوید که تفاوت چندانی میان بی بی سی با 4-3-3 و 4-4-2 وجود ندارد . رئال مادرید با 4-3-3 و با حضور مثلث بی بی سی در 26 بازی این فصل 77% بازیهایش را برده است و در سوی مقابل با سیستم 4-4-2 در 12 بازی این فصل در 75% بازیهایش تیم پیروز میدان بوده است . در چهار بازی دیگر هم رئال مادرید با سیستم 4-3-3 و این بار بدون حضور مثلث بی بی سی بازی کرده است : بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا ، دو بازی رفت و برگشت مقابل لودگورتس و بازی برگشت مقابل کورنیا که رئال در دربی شکست خورد و 3 تای دیگر را با پیروزی به اتمام رساند . 

البته اید اینه را هم در نظر گرفت که رئال مادردی با سیستم 4-4-2 نه تنها مالکیت توپ را بیشتر در اختیار دارد بلکه تعداد پاس های سالم و موثرش نیز بیشتر است . رئال مادرید در سیستم 4-3-3 در هر بازی به طور میانگین 2.6 گل زده است و با سیستم 4-4-2 این میانگین به 2.8 گل در هر مسابقه افزایش بافته است .




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: بررسی آمار رئال مادرید-خبرهای رئال مادرید-آخرین خبرهای رئال مادرید-خبرگزاری رئال مادرید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: